Naruciak

Proszę każdego kto odwiedził forum o napisanie na moje gg 13573189. TO PILNE

Ogłoszenie

Proszę każdego kto odwiedził forum o napisanie na moje gg 13573189. TO PILNE

#1 2009-10-10 15:11:18

Syaoran

Administrator

Zarejestrowany: 2009-10-05
Posty: 222
Punktów :   

Fuuton

Ranga:C
Chakra:250
Kaiten Shuriken
Technika ta polega na otoczeniu shurikenów swoją chakrą, wskutek czego można nimi kierować podczas lotu dodatkowo zwiększając ich ostrość. Tą techniką jest bardzo łatwo zaskoczyć wroga, ponieważ tor lotu jest kierowany przez użytkownika i może być cały czas zmieniany, do czasu gdy trafi celu. Do tego gwiazdki mogą zadać poważne obrażenia, jeżeli trafią w punkty witalne.

Ranga:C
Chakra:250
Fuusajin
Technika polega na wypuszczeniu w stronę wroga dużej fali powietrza, która zawiera wiele pyłków. Praktycznie każda powierzchnia, która jest świadkiem użycia tej techniki staje się niezwykle śliska. Shinobi ,którzy stąpają po takiej nawierzchni od razu tracą równowagę, potrzebne jest duże użycie chakry w stopach by chociaż się poruszać po ziemi.

Ranga:E
Chakra:120
Kaze Katto
Po skupieniu chakry w dłoni, użytkownik wykonuje machnięcie nią , co powoduje wytworzenie wiatru, który zmierza na przeciwnika. Taka fala jest bardzo niska i zazwyczaj służy do wywrócenia nic się niespodziewającego wroga. wtedy wystarczy szybko dobić ofiarę i zakończyć walkę.

Ranga:C
Chakra:200
Kaze Kawarimi no Jutsu
Niemal w 100% unikamy ataku, użytkownik rozpływa się w powietrzu i pojawia w innym miejscu oddalonym od nas około 10 metrów. Do tego jutsu nie potrzeba żadnych pieczęci, co jest bardzo dużym ułatwieniem(zasięg 40m).

Ranga:B
Chakra:450
Kaze No Yaiba [Fuuton]
Technika ta polega na skupienie w palcach chakry i następnym wypuszczeniu jej na wroga pod postacią skupionego, płaskiego "dysku wiatru. Technika śmiertelna przy bliskim trafieniu (<1m), ale nawet ze średniej odległości może zostawić na nas pamiątkę w postaci sporej blizny. Skondensowane powietrze leci niczym dysk o dużej prędkości.

Ranga:A
Chakra:1500
Butoukai No Jutsu
Wypuszczamy w kierunku wroga małą kulkę z wiatru połączonego z chakrą. Gdy już ją uformujemy możemy strzelać w przeciwnika, jej siła jest duża. Możemy nią robić dziury w budynkach czy drzewach. Trafienie we wroga powoduje połamanie kilku kości, czy nawet całkowite uszkodzenie jakiejś kończyny. Jednak minusem jest to, że da się taką kulę uniknąć, gorzej już jest ,gdy ataków jest więcej.

Ranga:B
Chakra:300
Daitoppa [Fuuton]
Technika ta tworzy bardzo silny podmuch wiatru, którzy może "zdmuchnąć" wrogów. Używane przeważnie do osłabienia przeciwnika, który musi się nieźle natrudzić, by ustać w miejscu. Potrafi wzmocnić najsłabsze techniki katon do wysokiego poziomu. Wiatr wieje przez jakiś czas, przez co przeciwnik nie może się ruszać, wykonywać jutsu. Czyli jest słabym celem, chyba że chce dać się porwać przez ten podmuch.

Ranga:B
Chakra:300
Ikuza Fae
Ninja tworzy prądy powietrza które unoszą go i przeciwnika. Może je dowolnie kontrolować. Czyli możemy np. wyrzucić oponenta na kilkanaście metrów ,a sami obronić się przed jego atakiem. Jednak to jutsu nie zadaje za dużych obrażeń, przez co może służyć raczej do zdekoncentrowania wroga.

Ranga:C
Chakra:300
Kamaitachi No Jutsu [Fuuton]
Technika polega na wypuszczeniu sporego wiru powietrza na wroga. Jeśli wróg wpadnie w wir, otrzymuje rany cięte. Wir porusza się z dużą szybkością, jednak leci w linii prostej ,przez co da siego uniknąć. Ta technika może posłużyć także do obrony. Po wpadnięciu w to tornadko wróg jest w stanie walczyć, jednak jest poważnie ranny.

Ranga:C
Chakra:350
Kaze no Yoroi [Fuuton]
Dzięki tej technice możemy stworzyć silne tornado wirujące wokół nas. Tornado rani przeciwników w około, ale w zamian znacznie skraca nam pole widzenia. Każda osoba, która będzie chciała się przedrzeć przez tą defensywą, otrzyma rany cięte. Minusem jest to, że my mamy ograniczone pole widzenia, przez co nie wiemy skąd nadejdzie atak i gdzie się znajduje przeciwnik.

Ranga:D
Chakra:150
Kaze Shuuha
Przy pomocy broni zostaje wysłany silny atak wiatru który nie zależnie od tego czy trafi w przeciwnika czy nie- znika. To wygląda jak fala kierująca się z duża szybkością na oponenta, a po czasie jej siła osłabia, a na końcu całkowicie znika. Trafienie powoduje np. wyrzucenie przeciwnikowi oręża czy upadek pod wpływem powietrza na ziemię, a także może połamać jakąś kość.

Ranga:E
Chakra:100
Kaze Touben
Ta technika służy jedynie do defensywy. Zazwyczaj do pomocy swojemu kompanowi. Gdy on spada z dużej wysokości ,to my wytwarzamy pod ziemią falę powietrza, która tworzy w wybranym przez nas miejscu jakby lej z ziemi. Wtedy upadek się amortyzuje i przyjaciel nie otrzymuje prawie żadnych obrażeń.

Ranga:A
Chakra:500
Tatsumaki no Jutsu
Technika ta polega na przyzwaniu tornada, które niszczy wszystko na swojej drodze. Porusza się on powoli, jednak zadaje poważne obrażenia wokół tego co spotyka na swojej drodze. Może wyrwać drzewo, czy odrzucić człowieka na kilkadziesiąt metrów, a ten napotykając na jakieś obiekty może sobie coś złamać.

Ranga:A
Chakra:400
Dai Kamaitachi No Jutsu
Dzięki tej technice tworzymy silny podmuch wiatru zdolny przecinać nawet stal. Dobra technika do jednoczesnego ataku i trzymania przeciwnika na dystans. Dodatkowo można nią odbić atak dźwiękowy.

Ranga:A
Chakra:500
Hanachiri Mai
Technika ta polega na stworzeniu dużego, szybko wirującego tornada, które ma za zadanie uderzyć w przeciwnika poważnie go raniąc. Tornado porusza się dość wolno, przez co można jego uniknąć, jednak jest spore i można w nie łatwo wpaść, gdy nie ma się dużego obszaru za sobą. Po przebywaniu w tym wirze oponent może już nie być zdalny do walki.

Ranga:A
Chakra:500
Juuha Shou
Technika ta polega na skupieniu w dłoni sporej ilości chakry. Następnie, krótkim machnięciem posyłamy ją na wroga. Płaska fala jaką wytwarzamy jest zdolna przeciąć budynki. Także trafienie we wroga może skończyć się pozbawianiem jakiejś kończyny lub bardzo poważną raną cięta. Jednak da się uniknąć tej fali, bo jest tylko jedna.

Ranga:A
Chakra:600
Kaze no Beru
Technika ta polega na zamianie atakowanej części ciała (lub całego) w powietrze, dzięki czemu można uniknąć niemal każdego Ataku oprócz Katonów i Hyoutonów powyżej rangi B (czyli tylko A i S).

Ranga:A
Chakra:650
Kami Oroshi
Shinobi skupia swoją chakrę łącząc ją z powietrzem, a następnie wyrzuca taką falę w kierunku oponenta. Wprowadza w nią ruch wirowy, przez co zaczyna się tworzyć tornado. Taką falę powietrza wypuszczamy na oponenta, przez co możemy nią nawet rozpruć na kilka kawałeczków ciało wroga. Możemy lekko kierować tym jutsu, jednak bardzo nieznacznie.

Ranga:B
Chakra:300(za 2 koła)
Kaze Enjin
Technika polega na zaatakowaniu przeciwnika kilkoma falami w kształcie kół. Koła są szybkie , jednakże lecą w linii prostej i gdy raz się ujrzy to jutsu można bez problemu przewidzieć co to jest. Ktoś o wysokiej randzie zanalizuje to już po pierwszym kole. Po trafieniu przeciwnik może mieć złamaną jakąś kość, albo zostać odrzuconym na około 5 metrów.

Ranga:D
Chakra:200
Kaze Jiten
Shinobi najpierw skupia chakrę na swojej dłoni i łączy ja z elementem fuutonu. Wtedy tworzy się malutkie tornadko na dłoni. Po czym wyrzuca je na ziemię, a ono zaczyna gwałtownie rosnąc pod wpływem powietrza jakie znajduje się wokół niej. Następnie atakujemy tym jutsu swojego przeciwnika. Trafiony oponent otrzymuje rany cięte, a także może zostać odrzucony na kilka metrów.

Ranga:C
Chakra:250
Kaze Nama
Użytkownik rozsyła wokół siebie falę wiatru, która nie dość, że atakuje wszystkich wokół, to jeszcze jest w stanie powstrzymać lecącą w naszą stronę broń. Polega ona na wypuszczeniu fali wiatru we wszystkich kierunkach w jednym momencie.

Ranga:D
Chakra:50
Kaze Sousaku
Ninja wysyła wiatr który lokalizuje położenie innych ninja , technika bardzo przydatna w terenie. Jednakże w obszarze leśnym traci ona moc i obszar działania jest bardzo mały. Pozwali ona podać ilość ninja, jacy znajdują się w danym terenie. Jednak mówi tylko to, nie określa ich chakry ani poziomu umiejętności. Jest niemożliwa do wyczucia przez przeciwników, ponieważ wygląda jakby normalny wiatr nagle zawiał.

Ranga:A
Chakra:0(ale można ją przyzwać raz na walkę)
Kuchiyose Kirikiri Mai
Za pomocą tej techniki przywołujemy łasicę z kasą która pomaga nam w walce, używając technik Fuuton. Łasica ma 1000 PCh. To zwierzątko potrafi wykonywać te jutsu fuutonu co użytkownik, jednak dodatkowo zwiększa ich siłę. Technika jest bardzo pożyteczna i skuteczna. Jednak by ją opanować, to trzeba posiadać kilka technik fuutonu. Łasica nie jest za bardzo wytrzymała, przez co lepiej trzymać ją na dystans od wrogów.

Ranga:C
Chakra:100
Mugen Sajin Daitoppa
Technika ta polega na wypuszczeniu z ust olbrzymiej ilości powietrza, wśród którego jest wiele pyłku, który pozwala zadać minimalne obrażenia klonom, powodując ich zniknięcie. Dodatkowo można zamrozić wodę tą techniką. Ma ona duży obszar działania, dlatego prawie niemożliwe jest jej uniknięcie. Jednak nie zadaje ona za poważnych ran.

Ranga:D
Chakra:150
Shuuha Bunshin no Jutsu
Technika podobna do kaze shuuha. Po machnięciu bronią powstają zamiast jednej, to dwie fale, które lecą w kierunku przeciwnika. Takie strumienie powietrza mogą przeciąć jakaś kończynę oponentowi. Także mogą przełamać drzewo na pól, czy odbić jakiś atak wroga np. rzuty shurikenami ,czy atak bronią. Trafienie odrzuca na kilkanaście metrów przeciwnika(wymagany wachlarz).

Ranga:A
Chakra:600
Atsugai
Gdy wykonujemy tą technikę, wypluwamy z ust dużą ilość powietrza, która po trafieniu w ciało stałe "wybucha" powodując olbrzymią falę uderzeniową, która jest w stanie wyrwać najwyższe drzewa z korzeniami i spowodować wiele ran ciętych. Jest bardzo trudno jej uniknąć ,a jedynie bardzo doświadczeni shinobi mogą to zrobić. Jednak im to sprawia poważne problemy.

Ranga:S
Chakra:800
Juuha Reppuu Shoun
Technika ta polega na stworzeniu trójpalczastej dłoni, która po zderzeniu się z czymś wywołuje ogromne zniszczenia. Taką dłoń kontrolujemy za pomocą własnej chakry fuutonu. Może ona służyć zarówno do obrony jak i do ataku. Ma ona bardzo duża siłę i może np. wyrzucić oponenta na kilkadziesiąt metrów. Jest tez takich rozmiarów jak sam użytkownik ,a nawet ciut większa.

Ranga:S
Chakra:1000
Kaze Ryu
Użytkownik wysyła falę powietrza, która zmienia się w smoka. Takim smokiem można sterować, a nawet atakować nim po kilka razy. Trzeba pamiętać , że podczas sterowania smokiem , nie można się zbytni ruszać i unikać , a rozproszenie spowoduje zniknięcie bestii. Jednak siła tego jutsu jest olbrzymia, taki smok sieje duże zniszczenia i powoduje poważne i nawet śmiertelne obrażenia przeciwnikom.

Ranga:A
Chakra:400
Koutetsu
Najpierw skupiany swoją chakrę w każdym miejscu swojego ciała, a następnie łączymy ją z elementem fuutonu i uwalniamy w tym samym czasie. To powoduje powstawanie wiru wokół nas, który porusza się z dużą szybkością i stanowi bardzo dobrą obronę. Możemy wtedy nawet atakować takim wirem swoich przeciwników.

Ranga:S
Chakra:2500(+rasengan)
Fuuton, Rasenshuriken
Niewiarygodnie silne jutsu wiatru. do jej opanowania potrzeba jest umiejetność Rasengana. Koncentrujemy chakre w ręce, nadając jej kulisty kształt, a następnie dodając naturę wiatru. Bezpośrednie trafienie we wroga kończy się jego śmiercią lub stanem krytycznym. Wróg otrzymuje niemożliwą do zliczenia liczbę ciosów w postaci igieł przedziurawiających ciało w każdym miejscu i trafiając na punkty chakry. Minusem jest to, że technika zadaje obrażenia również nam. Po użyciu tego jutsu nasza ręka jest pokłuta, ale można nią wykonywać jutsu

Ranga:S
Chakra:4000
Kaze Kangoku
Tworzy tornado w którym zamyka przeciwnika. Shinobi wykonuje odpowiednie pieczecie ,a następnie zaczyna się tworzyć małe tornadko, które po pewnym czasie zaczyna rosnąc przybierając spore rozmiary.Ninja nie ma szans na wydostanie się z niego( to tylko przenośnia). Po zakończeniu ataku osoba która wpadła w to jutsu może być naprawdę poważnie ranna i może mieć dużo ran ciętych(nawet sannin mógłby tego nie pzreżyć). Trzeba pamiętać o tym , że wir kosztuje mnóstwo chakry , a stworzenie go trochę trwa.

Ranga:S
Chakra:3500
Kaze Kujiku
Po zastosowaniu Kaze Kangoku ninja wysyła 3 fale uderzeniowe, które miażdżą jego przeciwnika. W wirze unik jest utrudniony , dlatego te fale są prawie śmiertelne. Bez połączenia z wirze są mniej groźne , gdyż lecą w linii prostej ,jednak jest nadal trudno ich uniknąć. Fale są sporych rozmiarów i po trafieniu odrzucają na kilkanaście metrów. A także mogą połamać kilka kości. Dlatego lepiej unikać tego ataku przeciwnikowi, gdyż może nawet zginąć trafiony tym jutsu.

Ranga:S
Chakra:5000
Renkuudan
Technika ta polega na skupieniu sporej ilości chakry w płucach, a następnie wypuszczeniu jej pod postacią kuli powietrza we wroga. Taka kulka posiada niezła średnicę i może zadać bardzo poważne obrażenia, jest zdolna uszkodzić budynek albo zrobić niezłą wyrwę w ziemi.

Ranga:S
Chakra:10000
Shukai Sou
Zakazana technika niszcząca wiatrem wszystko na danym terenie. Wygląda to tak że po złożeniu pieczęci wykonujący dosłownie eksploduje nieszczącym wiatrem który jest w stanie zmiatać nawet wioski. Jednakże technika ta jest prawie samobójcza i zmęczony ninja może po prostu się nią zabić. Trzeba też pamiętać o tym , że jeżeli technika tego pokroju natknie się na jaką kol wiek obronę , to ją zniszczy , jednakże potem osłabnie i to o sporo( jeżeli obrona jest rangi A bądź S ). Plusem jest szybkość wykonania trwa to tylko 5 sekund ( na taką potęgę to mało).


Imie: Syaoran
Nazwisko: Amura
Wioska: Konoha gakure no sato
Ranga: Genin
Chakra: 1000
Natura czakry:katon
Yang: 1780
Drużyna: Team 1
Ekwipunek: schowek na kunai i inne; plecak; 3 kunai; 2 nalepki; Łańcuch
Nindo: Żyć tak by niczego nie żałować....

Jutsu:
kaii (50)
Brama Pierwsza - Otwarcia

Misje:
E-
D-
C-
B-
A-
S-

Statystyki:
Siła:20
Zręczność:20
Szybkość:40
Wytrzymałość:30

http://public5.tektek.org/img/av/0910/d26/1120/4b8b507.png
Znak teamu 1
http://blog.mingteo.com/images/blog/worst-anime/worst-anime-09-tsubasa-chronicle.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl