Ranga: D Koszt: 100 za 1 Mizu Bunshin no Jutsu - Tworzy wodnego klona który jest o połowę do ciebie słabszy.
Ranga: C Koszt: 400 Suiton Suishouha - Tworzy przed tobą ogromne tornado z wody. Potężne jutsu które może być użyte zarówno do obrony jak i do ataku.
Ranga: C Koszt: 300 Daibakuryuu no Jutsu - Tworzy potężne tornado wody.
Ranga:B Chakra:450 Teppoudama-Jutsu kuli wody.Woda jest wystrzelona pod takim ciśnieniem że wypala drzewa.
Mizu No Mochi Ranga:C Chakra:200 Technika polega na wytworzeniu z wody bicza, którym można owinąć przeciwnika. Taką wodną bronią można unieruchomić wroga, a następnie użyć jakiejś techniki raitonu, by wzmocnić obrażenia zadane oponentowi. Można nim dowolnie kontrolować.(trzeba być w pobliżu wody)
Mizukuri No Yaiba Ranga: B Chakra:400 Technika polega na stworzeniu z wody praktycznie niezniszczalnego miecza, który bez problemu może przecinać nawet bardzo silne materiały. Jednak da siego zniszczyć silną techniką katonu. Do tego można nim walczyć jak zwykłym orężem tego typu.
Taihoudan Ranga: C Chakra:150 Shinobi zbiera powietrze w ustach, po czym łączy swoja chakrę z elementem suitonu. Następnie użytkownik robi wydech po czym z jego ust wylatuje prosty strumień wody, który może uderzyć w przeciwnika. Wróg może zostać odrzucony na kilkanaście metrów. Ta techniak jest zdolna zgasić słabe jutsu katonu.
Kokuun no Jutsu Ranga: C Chakra:300 Jest to dość nietypowa Technika żywiołu Suiton. Shinobi wytwarza małą chmurę, z której po chwili zaczyna padać deszcz… tyle że nie jest to deszcz wody a łatwopalnej ropy. Gdy Shinobi użyje następnie wybuchowej notki czy Techniki żywiołu Katon efekt jest większy niż zazwyczaj gdyż ropa jest łatwopalna.
Suijinheki Ranga: B Chakra:400 Po wykonaniu pieczęci wokół użytkownika Techniki pojawia się ogromna ściana z wody wirująca wokół ninja. Technika obronna stosowana głównie przeciwko Katonom. Jest w stanie powstrzymać silne techniki ognia, a także różne ataki jak np, cios taijutsu czy rzut shurikenami.
Suirou no Jutsu Ranga: B Chakra:300 Technika Wodnego Więzienia polega na utworzeniu wielkiej kuli wody, w której Shinobi zamyka przeciwnika. Z Techniki praktycznie nie można uciec, jednakże ma ono mankament. Shinobi musi cały czas trzymać rękę na więzieniu, gdyż jeśli puści kulę wody, Jutsu przestanie działać.Trzeba być blisko wody
Suiryuudan no Jutsu Ranga: B Chakra:500 Jest to silny atak. Z wody powstaje wielka kolumna formująca się w wielkiego smoka, który po wytworzeniu uderza w przeciwnika. Technikę tą można wykonać jedynie w pobliżu wody.Wadą tej techniki jest czas potrzebny na wykonanie odpowiednich pieczęci. Po uderzeniu w cel smokiem można nadal kierować.
Suishuu Gorugon Ranga: A Chakra:800 Shinobi wytwarza kulę wody, która zmienia się w węża. Wąż ten może poranić przeciwnika ostrymi zębami. Jest on kontrolowany przez użytkownika. Porusza się z dość dużą prędkością i jest bardzo groźny. Da siego zniszczyć jakąś silną techniką katonu.
Mizuame Nabara Ranga: A Chakra:200 Shinobi wypluwa na ziemię (lub też inne podłoże) kleistą maź, za pomocą której unieruchamia przeciwnika. jest to bardzo dobra pułapka unieruchamiająca przeciwnika, możną ją ominąć jedynie kumulując w stopach bardzo dużą ilość Chakry, aby podeszwy mogły się odklejać od cieczy.
Suiryuuben Ranga: A hakra:700 Shinobi stwarza nad sobą dużą kulę wody, z której może następnie wystrzelić wiele macek potrafiących przebić przeciwnika. Można nimi dowolnie kierować dopóki użytkownik Techniki nie zostanie rozproszony bądź nie wykona następnego jutsu. Macki poruszają się bardzo szybko i gonią przeciwnika dopóki go nie trafią.
Suitenhoufutsu Ranga: A Chakra:600 Z ziemi wznosi się woda zamykająca przeciwnika w ulepszonej wersji Wodnego Więzenia. Różnica jest taka że tego więzienia nie trzeba podtrzymywać. Techniki można użyć jedynie na gruncie, na którym znajduje się woda (na przykład po burzy). W przeciwnym wypadku jutsu nie podziała.
Suiton No Yoroi Ranga: S Chakra:500 Gdy Shinobi zostanie zaatakowany jego ciało zamienia się w wodę, po wszystkim woda znów łączy się i Shinobi wraca do swojej zwykłej formy. Technika bardzo przydatna. Można nią uniknąć wielu technik i jest to niesamowicie skuteczne jutsu defensywne. Jednak jeżeli się za dużo razu jej użyje, to już można nie wrócić do swojej poprzedniej formy, a stać się kleistą kałuża o zerowych umiejętnościach ruchowych.
|